Friday 16 September 2011

"Psiho-analiza" unei despartiri

In seara asta te privesc cum impachetezi. Te privesc in tacere, incercand sa-mi dau seama a cata oara faci asta. Relatia noastra e obosita de atatea cuvinte grele, sufocata de lipsa de intelegere si comunicare. Frustarile, o Doamne, atat de multe, se tin scai de cuvintele ce imi ies din gura de obicei. Dar acum sunt tacut si fumand o tigara ma uit ganditor la meticulozitatea cu care impachetezi fiecare haina, fiecare obiect... Te admir si te detest in acelasi timp. Admir nonsalanta cu care ai trecut peste jigniri si detest indiferenta cu care ai acceptat despartirea. Te conduc ca un adevarat gentleman si odata ajuns afara primesc cu seninatate gestul de adio facut cu retinere de catre tine. Am nevoie de aer si fac cativa pasi singur. Realizez ca am uitat tigarile in casa si dau sa ma intorc dupa ele. La naiba, deja ai schimbat broasca? Si sun....

2 comments:

  1. Impachetez asumandu-mi esecul. Te privesc cu coada ochiului si te vad framantandu-te nedumerit. Pari a nu intelege de ce nu plang, de ce nu ma arunc la picioarele tale, implorandu-te sa ma iubesti. Impachetez si linistea se asterne in sufletul meu. Imi zambesc si ma intreb cum dracu' te-am suportat atat amar de vreme? Impachetez...si rad in sinea mea de tine, stiind cat de singur vei fi fara mine.

    ReplyDelete
  2. Pentru ce atata chin cu facutul bagajelor!? Sa-ti lase tie tot,toate amintrile,parfumul ei imbibat in haine,sa te tortureze pana n-o sa-l mai simti...si ea sa mearga mai departe eliberata,sa duci doar tu chinul despartirii...

    ReplyDelete